3.1. Phillip Lim "31hour" bag





moja it bag već duže vrijeme je Alexander Wang torba sa zakovicama, ali pogledaj te ovu, P.Lim je ovom oversized tašnom ciljao na one koje “need more than 24 hours in a day”, a to smo danas naravno sve, ne znam dal mogu još vidjeti ženu koja može na dnevnoj bazi da hoda sa tašnom u koju mogu stati samo ključevi i novčanik, ako i to, a gdje su memo, neseser, parfem, jedni ključevi, drugi, neko ima i treće kao što sam ja, i onda magazin, knjiga, dnevne novine, ipod sa slušalicama, mislim tu je bezbroj nekome nepotrebnih stvari, ali ja koja je od studentskih dana vezana za oversized tašne, druge niti znam nositi, a ova je stvorena za takve freekove, nekada ako nije preopterećena na bazi noćnih izlazaka ili onih afterwork posebnih situacija gdje iz ureda nastavljate aktivnosti za koje nemate vremena da se preobučete i zamijenite tašnu, ona se jednostavno nosi kao clutch,i naravno možete je koristiti i kao travel bag ako nam treba na weekend bazi, mislim jel sada vrijedna tih 750 $, mene ne pitajte, naravno da jeste

Nema komentara:

Objavi komentar