Styleby


Ne mogu se oteti dojmu da svako malo pružim poneku informaciju o švedskom modnom magazinu Styleby, ako ste me već čitali znate poneku stvar. Styleby je ideja Elin Kling predvodnice švedske modne blog scene, ali ne samo švedske, danas živi na relaciji New York – Stockholm, izdavač je najveća švedska izdavačka kuća Bonnier Tidskrifter unutar koje je i super popularni blog Carolines Mode. Odlike mog horoskopskog znaka su me dovele do toga da, više ne znam ni po kojoj liniji, dođem do jednog broja Styleby i definitivno me očarao, pozitivno, bez obzira, što ne znam jezik, moj osjećaj koji je u milion prilika bio nepogrešiv i ovaj put me nije iznevjerio ( magazin se trenutno objavljuje samo na skandinavskom tržištu).  Njihove urednice, kao i sam magazin, vode vlastite blogove ( putem kojih su i ušli u modu ). Elin Kling ( koju Finacial Times opisuje kao " .. the young swedish blogger who is regarded as Swedens leading fashionista...") , cijelu prvu godinu, krasila je naslovnice svih objavljenih izdanja, ovu kao i sljedeće krasit će pomno izabrana lica, Bregje Heninen na naslovnici martovskog broja Styleby-a. Komentari su bili različiti, kritike čitatelja na samopromociju iste u vlastitom modnom magazinu, ona je danas priznala da je sve bilo pomno isplanirano od početka, naravno, u svrhu postizanja željenog cilja, magazin je danas godinu dana od izlaska prvog broja 73% over the budget. Pa, drage moje urednice bh modnih magazina, eto vam ideja, imate mogućnosti, ali potencijal, mislim na ideje i kreativnost, nije iskorišten. Nije mi žao što sam vas besplatno informirala.
Skandinavci su, s osobnog stajališta, ljudi  sa iznimnim smislom za estetiku i minimalizam, kako u kulturi življenja, tako i u modi općenito. Njihova utjecaj ( sve prisutni i popularniji modni brand Acne kao i modni dvojac Altewai Saome ), ali prije svega utjecaj fashion bloggera, na svjetsku modnu scenu sve je intenzivniji.. Italija i Francuska nisu više najsuperiorniji modni vladari, Skandinavci  im opasno pariraju. 

Nema komentara:

Objavi komentar