Modni brand S-dress



mislim, šta je ljepše, ugodnije ili bolje za vidjeti ili pričati do ovog zbroja, inteligencija/sposobnost/sreća + ljepota + mala crna haljina, ovdje ne mislim direktno na lica sa slike, moja lica na ovoj slici su bezbroj pametnih i lijepih žena, mojih prijateljica, a za koje znam da sanjaju o perfektnoj minimalističkoj crnoj haljini koja na najbolji način ističe sve njene obline ili pak besprijekornu liniju,
tromjesečnik kojem se radujem uvijek i iznova, često ga uzmem i čitam bez obzira koji je broj, a pogotovo kad iščekujem novi  na kioscima, je Storybook, btw. slika je iz upravo iz Storybook-a, lifestyle magazin koji dotiče najrazličitije teme, u ovom broju Jelena Popović Volarić intervujira Jo Nesboa, nasljednika Stieg Larssona - sličan koncept krimića u nastavcima, čiju knjigu Snowman sam s oduševljenjem dočekala, pronašla, kupila i pročitala, iščekuje se prijevod knjige i na naše jezike,a izvanredna filmska ekipa će istu knjigu pretočiti na filmska platna, like,like
prvo što sam u ovom broju primjetila kao i većina je naslovnica, sviđa mi se fotka, sviđaju mi se haljine, tako jednostavne i zavodljive, mislim sve mi se svidjelo, ukupni dojam kao i uvijek kada je o ovom magazinu riječ, perfektno.
i naravno u daljnjem čitanju dolazim do članka u kojem pročitam da su ove male crne haljine ideja gospodične Lane Biondić, mislim da je ona jedna od prvih chic lit autorica iz ove naše regije,  njena prva knjiga Život na visokoj nozi prodana je u više od 100.000 primjeraka, ne pišem i ne izjašnjavam se o tome ko što voli, ali jedno je sigurno, naklada, iskreno ja pozdravljam sve što žene, pogotovo u našoj regiji urade, ostvare, naprave korak s trendovima u svijetu, onako visoko dižem kapu. Tako je i sa ovom gospođom,
ideja o maloj crnoj haljini ili brand S-dress, oduševljena sam, odavno nisam poželjela nešto ovako hitno kao jednu S-dress u svom ormaru koju ću moći iskoristiti u skoro svakoj prilici, jednostavno moja it-dress!

Nema komentara:

Objavi komentar