Garance Dore


izvor_garancedore

Garance Dore, rođena na Corsici ,s prebivalištem u New Yorku, (kakva kombinacija), ilustrator, fotograf, fashion bloger. Od 2006  kada je lansirala svoj prvi blog "The Girl like me" pa sve do sada, danas je Garance najprepozatljiviji svjetski fashion bloger, ona bezuvjetno dijeli sa čitateljima kratke isječke svog života i to bez ikakve zarade ili prikrivene reklame, a ako se to i desi, tada to čini eksplicitno, i to čitatelji znaju prepoznati, 
kada smo kod toga, baš bih voljela znati statistiku njenih čitatelja, 
Garancin blog, za mene, je kreativni, ilustrirani dnevnik žene koja je zadovoljna sobom i koja svoje godine ne krije,  koja zna tačno što želi i koja svoje iskustvo i radost života dijeli sa drugima, sa onima koje osobno niti poznaje,
e sada, stil, e to mi se najviše dopada, možda zato što dijelimo sličan pogled na ono što se zove stil, 
žena koja je u tridesetim odlučila da nosi kratko i od tada je suknja basic komad u njenom ormaru, do tada je mislila da su joj noge previše masculine za pokazivati, 
(e tu imamo jako puno sličnosti, vjerujte mi i ja sam se tek u svojim tridesetim odvažila nositi kratko ;) i sada je kratko osnova svih mojih odjevnih kombinacija u slobodno vrijeme), 
i još nešto, kako ne bi izgledalo kratko + kratko = neukusno, ona kombinira kratko, skoro pa uvijek s nekim masculine detaljom, košuljom, đemperom ili običnom T shirt, ali onom oversized verzijom, vodi se onom stilskom parolom " ne volim pokazivati previše", 
Garance Dore i Scott Schuman "The Satorialist", partner in Love and "Crime", literarno mislim ovo drugo, jer koja možeš biti sretnica da se tvoj partner bavi istim poslom kao i ti, i da je taj posao tvoj druga ljubav i tebi i njemu, i još uz to, pronaliziš ili pronalazite ispiraciju jedno u drugome, e to je onako filmski idealan par. 

Nema komentara:

Objavi komentar